poniedziałek, 13 listopada 2017

071. Moje przeboje tygodnia #4

Cześć wszystkim! Zapraszam do zapoznania się z moim najnowszym postem, w którym  podzielę się z Wami moimi ulubieńcami ostatniego tygodnia! Zachęcam do komentowania. Polecam także zakładkę "Zgłoś płytę", w której możecie zgłaszać albumy do recenzji. 

 PIOSENKI

KRZYSZTOF ZALEWSKI - MIŁOŚĆ MIŁOŚĆ
Piosenka, od której zaczynam zestawienie, pojawiła się w mojej playliście pod koniec tygodnia. Część z Was pewnie wie, że nie przepadam za polską muzyką i raczej jest mi ona obca. Czytałam wiele dobrych recenzji na temat krążka Złoto, ale przyznam szczerze, że nie znałam ani jednej piosenki z tego albumu. Na szczęście coś mnie podkusiło, żeby włączyć ten utwór i nie żałuję! W najbliższym tygodniu koniecznie będę musiała nadrobić całą płytę. Miłość Miłość jest kompozycją nietuzinkową, piękną i bardzo emocjonalną. 


MIGUEL - TOLD YOU SO
W ubiegłym tygodniu swoją premierę miał najnowszy numer Miguela - Told You So. Jest to kolejna kompozycja, zapowiadająca nadchodzące, czwarte wydawnictwo artysty. To bardzo przyjemny, energetyczny kawałek, do którego nagrano fajny, prosty klip. Takie numery jak Told You So, czy wcześniejsze Sky WalkerShockandawe zaostrzają mój apetyt i sprawiają, że nie mogę się doczekać nadchodzącego albumu, zatytułowanego War & Leisure


ED SHEERAN - THE MAN
Ubiegły tydzień umilały mi również dźwięki z płyty X Ed'a Sheeran'a. Jedną z najlepszych kompozycji na tym wydawnictwie jest The Man, w którym wokalista zaskakuje rapowanymi zwrotkami. Ale to nie one szczególnie mi się spodobały. Moje serce skradł genialnie brzmiący, nieco soulowy refren. Sprawia on, że przez długi czas nie można uwolnić się od tej melodii. The Man błyskawicznie znalazło się w mojej ulubionej playliście i czuję, że szybko z niej nie zniknie.


X AMBASSADORS FT. JAMIE N COMMONS - JUNGLE
Kilka dni temu, postanowiłam zapoznać się z twórczością zespołu X Ambassadors. Zaczęłam od albumu VHS i szczerze powiem, że nie żałuję. Znalazłam tam klika fajnych numerów, do których z pewnością należy Jungle. W utworze gościnnie wystąpił wokalista Jamie N Commons i to właśnie on śpiewa główne partie. Kompozycja utrzymana jest w stylistyce alternatywnego rocka, ale zawiera również elementy muzyki elektronicznej. Jungle to bardzo energetyczny kawałek. Nie potrzebna mi żadna poranna kawa, skoro mam na playliscie taki numer.


TOP 3 ALBUMY
1. X Ambassadors - VHS
2. Ed Sheeran - X
3. Rihanna - Rated R

4 komentarze:

  1. Zapraszam na nową notkę: http://magdalenatul.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda premiera od Miguela bardzo mi się podoba. Ta płyta na pewno będzie udana.
    Od X Ambassadors nadal jestem zakochana w Renagades <3

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Złocie". :)
    Zapraszam na nowy wpis!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wpis na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń